Náš systém správy návštěvníků umožňuje vám a vašim obyvatelům převzít kontrolu nad vašimi procesy správy hostů. Obyvatelé nyní mohou předem zaregistrovat hosty prostřednictvím aplikace Spaceflow, umožnit jim bezpečně se přihlásit na recepci naskenováním QR kódu na zařízení a po příchodu hostů dostávat výstražná upozornění. Provozovatelé budov mohou analyzovat protokoly návštěvníků z administrátorské konzoly.

Jaké jsou hlavní výhody pro každou skupinu?

Obyvatelé budov mohou:

zefektivnit příjezd hostů do budovy dostávat oznámení a přidávat události do Gmailu/Outlooku nebo jiného kalendáře (soubor .ics)

 

Návštěvníci mohou:

obdržet e-mailovou pozvánku (s informacemi, QR kódem, událostí kalendáře) a užít si pocit, že mají vše pro schůzku připraveno na jednom místě bezpečně se nahlásit na recepci, jen s velmi omezeným setkáním s recepční

 

Pronajímatelé a správa majetku mohou

sledovat návštěvníky v prostoru pomocí administrátorské konzole Spaceflow podívat se na všechna relevantní data v reálném čase (pozvaní hosté, ohlášení, v budově a ti, kteří budovu opustili)

 

K úspěšnému spuštění systému pro správu návštěvníků ve vašem objektu budete potřebovat:

počítač/notebook pro recepční s přístupem k webovému prohlížeči stabilní připojení k internetu na recepci (WiFi) Apple iPad Docker a kabelový zámek pro iPad

Chcete-li zavést systém pro správu návštěv ve vaší nemovitosti, jednoduše kontaktujte Spaceflow zasláním zprávy na adresu [email protected] nebo kontaktujte přímo nás.

Toto rozšíření je k dispozici v rozšířených a prémiových plánech.

 

Zdroj: Spaceflow