Nové prodejní a servisní prostory vycházejí vstříc potřebám uživatelů Chytrého bydlení. Moderní design, nové technologie i bezbariérový přístup jsou tím, co tato místa odlišuje od běžných prodejních center celé řady jiných developerů. Součástí vybavení jsou příjemné prezentační místnosti, LED obrazovky a další moderní technologie.

 

Trigema tak reaguje nejen na nové požadavky klientů, ale i skutečnost, že zájemci o byty Chytrého bydlení jsou mnohem náročnější a současně i poučenější, než tomu bylo třeba před deseti lety. Vedle Čechů a Slováků byty poptávají rovněž další národnosti. Například na projektu SMART Byty, jenž zahrnuje téměř 300 bytů a je v současnosti vyprodán z 95 procent, již projevili zájem o bydlení třeba i Rusové, Ukrajinci, Poláci, Němci, Francouzi či Italové. Poslední dobou roste ale také mírně počet poptávek z exotičtějších destinací, tedy například Vietnamu, Koreje a Číny. Podíl cizinců tvoří v průměru okolo 30 procent všech žadatelů.

 

„Chceme změnit kulturu v prodejních i postprodejních procesech, které jsou spojeny s pořízením bytu,“ vysvětluje příčiny vzniku nových center Petr Pospíšil, obchodní ředitel společnosti Trigema.

 

Dalším důvodem, proč Trigema do obou center investovala téměř 6 milionů korun, je skutečnost, že svůj prověřený koncept Chytrého bydlení začne nabízet hned ve třech kvalitativních úrovních. Chytré bydlení, jež klade důraz na bezpečnost a zdraví, moderní technologie, ekologické a energeticky úsporné bydlení, rozvinutou infrastrukturu v okolí projektu a přijatelné ceny, se kromě základní kategorie bude nabízet v podobě Chytrého bydlení Plus a Chytrého bydlení Premium. Tyto vyšší kategorie uvedeného konceptu budou v těch nejzajímavějších lokalitách s využitím nejkvalitnějších pracovních postupů a materiálů.

 

Nové prodejní centrum i Centrum klientských změn Trigema otevřela na adrese Bucharova 2641/14, Praha 5. Nedávno společnost rovněž ohlásila expanzi do vybraných regionálních měst Česka. Svůj první mimopražský developerský projekt připravuje v Plzni.