HLEDÁTE NOVOU KANCELÁŘ?

149
Výsledky
4 kiválasztva
- m2
- €/m2

Nemáte čas kontaktovat kanceláře jednu po druhé?

Nabídka kancelářských budov

Připravili jsme pro Vás obchodně-administrativní objekt s vysokým technickým a kvalitativním standardem, který reflektuje na stávající požadavky nájemců. Budova je navržena maximá...

Rada od expertů

Přihlásit se k odběru newsletteru!

Office Market

kancelareinfo.cz

ALEXANDRU CRISTEA

Napište nám!

BNP Paribas Cardif Pojišťovna se přestěhovala. Nové kanceláře nabízejí zaměstnancům flexibilní výběr pracovního místa a prostory uzpůsobené na míru hlavním činnostem

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, česká pobočka přední světové pojišťovny BNP Paribas Cardif, se přestěhovala do nových kanceláří. Z dosavadního sídla se přesunuli všichni zaměstnanci do větších a modernějších prostor kancelářského komplexu DOCK na pražské Palmovce. Společnost zde získává více prostoru pro svůj dlouhodobý růst ve zbrusu nové budově, v prostředí dynamicky se rozvíjející lokality a v blízkosti zeleně. Zaměstnancům prostor dává možnost flexibilního výběru pracovního místa a dostatek míst uzpůsobených pro různé druhy práce či odpočinku.

Čtěte více »

Novým sídlem společnosti Six Dots Entertainment Group je zrevitalizovaný industriální objekt v Nuslích

Realitní kancelář Svoboda & Williams zprostředkovala pronájem 480 m2 administrativních prostor v kompletně zrevitalizované, originálně pojaté budově v pražských Nuslích, která ve 20. století sloužila jako vyhlášená výrobna uzenin Augustina Šebka. V členitém objektu situovaném ve vnitrobloku tak od září sídlí významná ticketingová společnost Six Dots Entertainment Group.

Čtěte více »

CPI Property Group nakoupí ve Varšavě kancelářské prostory za 800 mil. EUR

CPI Property Group, největší vlastník nemovitostí v České republice, Berlíně a regionu střední a východní Evropy, plánuje akvizice kancelářských prostor v centru Varšavy v hodnotě přesahující 800 mil. EUR. Současně předpokládá, že většinu transakcí se podaří uzavřít ještě do konce roku 2019.

Čtěte více »

Rozhovory

Dnes již víme, co lidé v kancelářích chtějí a potřebují

Po flexibilitě a coworkingu bude letos tématem třetího ročníku konference TechoCon 2019 Well-being & Sustainability. Na detaily zářijové akce, kterou portál #MORETHANOFFICE mediálně podporuje, jsme se zeptali Milana Začala, spoluzakladatele TechoConu a obchodního manažera firmy TECHO.

Čtěte více »

Rozhovor: Vladimír Borovička

Interiér Říčany, výrobce kancelářského nábytku a realizátor interiérů, otevře v Praze nový showroom. Rozhovor s Vladimírem Borovičkou, ředitelem dealerského prodeje o trendech na trhu kancelářského nábytku.

Čtěte více »

DALŠÍ ROZHOVORY »

Servisní organizace na kancelářském trhu

Office Rental Knowledge Base

You Should Know Before Selecting an Office Building

Které kancelářské budovy patří do kategorie A?

Kancelářské budovy kategorie A jsou ty, které splňuje níže vypsané požadavky. Existují také označení A+ nebo AA, které značí ještě vyšší úroveň, než kategorie A. Jedná se především o velmi moderní, certifikované zelené kancelářské budovy, které se nacházejí v atraktivních lokalitách. Nutné požadavky: Moderní kabeláž Zvýšená podlaha/ Závěsný strop Moderní systém klimatizace Bezpečné, zastřešené parkování Parkovací místa/m2: ve městě – 1:100; v centru – 1:75; mimo centru a na periferii – 1:50 Prvotřídní realizace Facility management na úrovni Nonstop recepce a ostraha Minimálně 1000m2 kancelářské plochy k nájmu Různé požadavky: /alespoň 6 je potřeba/ Rychlé, moderní výtahy Světlá výška kanceláří alespoň 2,65m Prestižní/ kvalitní prostor recepce Možnost vytváření flexibilních kanceláří Stavitelské plány nejvyšší kvality Služby v budově nebo v blízkém okolí Nepřerušitelná dodávka energie nebo dva přívody Okna s dvojitými tabulkami s reflexním nebo zatemněným sklem Restaurace

Čtěte více »

Co je to kancelář k pronájmu a jaké jsou její výhody?

Nájemníci často podceňují své požadavky na prostor, které se mohou značně měnit s ohledem na aktuální ekonomickou situace či strategii mateřské společnosti. Když se namanou větší kancelářské prostory, nejlepším řešením je si je podnajmout. Je dobré si uvědomit, že podmínky podnájmu jsou často kontrolovány a podmiňovány vlastníkem nemovitosti. V Západní Evropě je podnájem oblíbenější, než v Evropě Střední a Východní. Podnájemník se může těši nejen z příznivé ceny, ale i z toho, že se nemusí v dnešní nejisté situaci na trhu zavazovat na min 5 let, ale jen do vypršení jeho podnájemní smlouvy. To představuje velkou výhodu především pro malé podniky, které se nechtějí k ničemu zavazovat na delší čas. Je důležité vědět, že narozdíl od ostatních nabídek na trhu, nabídky podnájmu lze často získat pouze přes realitní makléře a poradce. Poradci díky svým vědomostem trhu pomáhají nalézt vhodné podnájemce i podnájemníky a vytvářejí tak příjmné podmínky pro obě strany.

Čtěte více »

Jakou funkci mají barevné šipky vedle mých kancelářských budov na administrátorském účtu?

Tyto šipky indikují tendency obsazenosti Vaší kancelářské budovy, přičemž berou v potaz údaje za poslední 3 měsíce. Zelená šipka znamená pozitivní změnu v obsazenosti, oranžová značí stagnaci a červená šipka znamená tendency negativní, což značí, že je potřeba vylepšit inzertní možnosti Vaší kancelářské budovy.

Čtěte více »

VÍCE ČLÁNKŮ V DATABÁZI