S nárůstem výnosů z pronájmu (BTR- Build-To-Rent) se koncept dobrého řízení i nadále nachází v centru pozornosti. Otázkou, která se často kladou, je, jak správca nemovitostí přidává hodnotu do schématu?

Pronájem a správa nemovitostí je z povahy velmi zrnitý, složitá a mnohostranná. Délka a šířka dovedností, talentu a času, které se týkají provádění této funkce, jsou často podceňovány. Každý aspekt, transakce a funkce nesou prvek rizika - který je za zmírňování odpovědný správce nemovitosti.

Ochrana lidských práv a majetku je základní funkcí a odpovědností správce nemovitostí a získání tohoto práva v plném rozsahu musí být vždy nejvyšší prioritou. Nicméně, vzhledem k rychle se měnícímu, konkurenceschopnému a konkurenceschopnému odvětví BTR , důvěryhodní zákazníci mají vysoké očekávání a vyžadují mnohem více, než je tento minimální standard managementu.

Srovnatelný, i když ne tak okouzlující, je vysoce kvalitní nájemní služba pro vývoj BTR, což vyžaduje dovednosti, odborné znalosti, bezproblémovou technologii a nekonečné plánování v zákulisí. Zákazník zažije konečný výsledek přesně tak, jak by měl, aniž by věděl, nebo potřebuje vědět, co se stane, aby takovou dokonalost dosáhlo. A pro nájemníky, kteří si to cení, zaplatí za to.

Nejlepší správci nemovitostí využívají své odborné znalosti o nájemních službách, které využívají technologie, které pomáhají maximalizovat obsazenost a minimalizovat prázdné prostory, aby zajistily, že příjmové toky splní očekávání investora. Nicméně pravděpodobně důležitější než kterýkoli z těchto faktorů je vytvoření správné kultury. Abychom vytvořili vhodnou kulturu, musíme porozumět jednotlivým správcům nemovitostí, nejen jejich funkci, ale také tomu, proč dělají to, co dělají.

Podle mého názoru je dlouhodobý úspěch BTR postaven na lidem a jejich "emocionálním vlastnictví" toho, co dělají. Chcete-li se postarat o to, co děláte a jak to děláte, můžete vyniknout z davu, a to zejména v tom, co se brzy stane homogenním nájemním produktem.

Vytváření kultury vlastnictví a začlenění je nezbytně nutné. Znalosti a technické znalosti lze naučit a získávat, jak se mohou setkat, ale osobní hodnoty jsou zakořeněny a klíčová složka toho, jak lidé vykonávají každodenní, složitú úroveň činnosti. Operace BTR se skládají ze 100 denních akcí, tisíce týdenních úkolů a milionů ročních rozhodnutí a každý z nich má schopnost změnit výkon a zkušenosti s majetkem a jeho obyvateli. To je to, co dělá rozdíl a kde správa nemovitostí opravdu přidává hodnotu.

Napsala Lesley Roberts