Mobilní aplikace: Vše přehledně a na jednom místě. Od parkování, po kurzy tance

Aplikace je vhodná pro uživatele, kteří zde nejen bydlí a pracují, ale pro všechny, kdo tuto lokalitu navštěvují nebo plánují navštívit. Hned úvodní obrazovka aplikace nabízí ikony, které uživatele jednoduše navedou na to, co hledají – Mapa, Parkování, Obchody a služby, Jízdní řády, Kulturní a sportovní akce, Denní menu, Aktuality, Pronájmy. Aplikaci je možné využívat volně i bez registrace. Pro registrované uživatele se pak otevírají další možnosti jako např. aktuální informace přímo z budovy, ve které pracují, plánování akcí apod. Aplikace je již nyní dostupná přes pro operačními systémy IOS (Apple) i Android (Google Play).  

„Mobilní aplikace Brumlovka je dalším praktickým doplňkem pro rychlejší a přehlednější sdílení informací. Lokalita Brumlovka nabízí širokou škálu služeb pro lidi, kteří zde pracují i žijí a tato komunikační platforma zde chyběla. Blíží se letní období, které na Brumlovce přináší řadu zajímavých akcí a díky aplikaci je snadné si udržet přehled. Mapa lokality poradí s nabídkou obchodů, kde zaparkovat, kde si užít čas s dětmi, nebo kam za sportem. Oblíbená je sekce Jízdní řády. Ta přehledně informuje za kolik minut odjíždí linky MHD i kyvadlové dopravy Brumlovky z jednotlivých zastávek v místě i od metra C Budějovická,“ specifikuje Kristýna Samková, Head of Marketing and PR, Passerinvest Group, a.s.

Nová identita, nové webové stránky

Modernizované webové stránky brumlovka.cz jsou v souladu s nově vytvořenou vizuální identitou značky stylizovány do modré a zelené barvy. Passerinvest reprezentuje modrá barva, která značí důvěru, bezpečí, lidskost, stabilitu a dlouhodobou udržitelnost. Brumlovku reprezentuje zelená barva symbolizující čistotu, zeleň a pozitivní komunikaci. Ve vizuálu obou značek se objevuje element tečky, který těsněji propojuje Passerinvest a Brumlovku.